i ett annat ljus


jag är lite hemligt småförälskad i den här killen



Jonathan Johansson






Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag var mycket förälskad i honom i England. Där fanns han ständigt i mina öron.

2011-05-19 @ 23:33:51
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: Linsen

Sv: jaa det börjar va sommar nu på riktigt ju :D åååååååh när kommer du till viken nästa gång?

Postat av: Linsen

Sv: Tack! :D men den är inte riktigt blåå blev bara så i kameran duvet.



Okaaj tråkigt, men kul att höra att du har masas jobb ju! Jag kan tyvärr inte komma :( är också paank. haha (det va typ mina sista pengar på det jag köpte i blogginlägget du såg) hehe. Och även att jag snart får lön(er) så kommer det då massa utgifter jag måste betala :( så kommer fortsätta vara pank sen ett tag framöver , suck.

2011-06-09 @ 07:14:41

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0