w e d d i n g d a y . s a t u r d a y, j u n e 1 1


En tidig morgon i juni klev jag ut i värmen med fladdrande långklänning. Småleendes, och vetande men samtidigt väldigt ovetande vad dagen skulle bringa och giva. 

Den tidiga morgonen i juni var en lördag, lördagen den 11 juni.
Jag var påväg till en fin dag, vars famn var fylld med bröllop.


Pappa och mamma var där. 


Söta lilla edvard


På vägen


Kalle och även vi andra åkte båt till Djurgården, så att håret slog sig dit det ville och blev lite vattenstänkt av havet.


Förväntansfull Mia och förväntansfull Emil


De fina


Mia och Mias syster Sanna


ballonger ballonger ballonger


T-h-e kakbord




En mycket fin dag.



 


Kommentarer
Postat av: Maria

Guud va stor Edward har blivit :D

2011-06-21 @ 11:08:43
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: Haha, barn är så goa!



Du jag kan ju inte direkt klaga på denna vecka ;)

Förutom att jag ska halshugga eller skjuta kims chef som gör så att han får jobba övertid varje dag typ...



PUSS

2011-06-21 @ 15:23:34
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0