onsdagonsdagonsdag, jag är lite kär i dig onsdag


Det är så snart, det är på onsdag. På onsdag (snart alltså) klockan exakt 11.40 går ett tåg på väg mot kanske det finaste på så länge. Det tåget tänker jag inte missa, för tåget kommer leda mig till allt fint. Mina vackra vänner (åhh), musik, kärlek, sol, fina människor, 'dansa ut alla känslor'-dansen framför Håkan, på riktigt (sjungandes för mig och dig och han och hon och de och oss).
Jag blir så lycklig, jag blir så lycklig. Jag vill springa på en lilablommig äng med ögonen slutna och bara skratta. Jag vill hoppa på de bulliga molnen som smakar sockervadd för att det går. Peace and Love, jag vill bara åka dit. Jag vill bara vara där. Nu.

Ja vad mer kan jag säga,

nu ska jag äta melon.






Kommentarer
Postat av: Maria

S V I N!!!

Det är allt jag har att säga ;) <3

2011-06-28 @ 21:49:13
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0