Här kommer det!

Inlägg del ett ifrån stockholmen.
Idag har jag fått mitt internet, jag kan leva igen! Ja faktum är att det nog är så, bara för att man är så sjukligt i behov av det mest hela tiden. Det är också väldigt sjukligt.
Men gottfolk!
Förövrigt, uppdatering, livsbekännelse, ja här kommer det!

Sthlm är en fin stad. Jag trivs, människor är oväntat trevliga. Här, där jag bor är det lugnt, fint och trevligt. tror de kallar det landet, närmre skärgården (men ändå inte riktigt skärgården). Dock hänger det väldigt mycket moderat-valaffischer ö-v-e-r-a-l-l-t här. Inte vackra de inte.
Jag tänker inte helt och hållet bli ett med min nya fina boställe, nä jag ska rösta bra.

Jag säger så här, gå och rösta, du är framtiden.

&
deeetta
fiiiinnns
viiill
jaag
lovaa
Jag saknar er mina kära kära vänner. Flickooor kan ni inte komma hit snart!? åhhhh

På fredag kommer josse-gosse o stannar hela helgen, det ska bli så jävla kul. Vi ska äta tårta, dricka vin, va snygga och bara ha det så himla bra.

Imorn lägger jag upp lite bilder på lägenheten, bare så du väät!





dot


Kommentarer
Postat av: Linsan

Ooooowwh du e bara för söt!

Å va kul att josse kommer upp till dig, o va mys ni får ha de låter så :D



Det regnar här me, o e sjukt hett så ja kan inte soova :o vart är världen påväg??

funderar mest på väderväxlingarna nu



Vad ska du rösta på dåå? :D haha känns ju lite vuxet att vi får rösta nu oxå. Dock är jag inte så insatt men ska nog bjuda på en liten röst ja me!



Kjom kjom

2010-09-01 @ 23:22:55
URL: http://nyponsoppan.blogg.se/
Postat av: Maria

Miss you <3 får se hur mycket pengar jag får över när jag får lön om jag hinner komma upp innan norge annars får vi ringa varandra! PUSS

2010-09-02 @ 10:23:19
URL: http://crazyoslo.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0