Ça c'est pour la vie

Befinner mig i Västervik. Känns ungefär som vanligt, lite fint, lite kul, lite jobbigt. Har precis tagit bort två visdomständer så väntar på att bedövningen ska släppa, grejt..

Förövrigt börjar jag ganska snart att jobba och innan dess är det baristakurs som hägrar. Allt spring att lämna cv och viljan att vilja och verkligen söka och vara ambitiös gav till slut något så himla himla bra tillbaka, JAG ÄR SÅ GLAD!!!! Jag kan nästan säga att jag verkligen förtjänar det här, efter allt jag faktiskt gett och gjort. Så jag kan ju säga att ge inte upp för fan!! Det kommer när det kommer, man måste bara ge lite för det kommer inte av sig själv. Jag vet hur trött man kan bli på de där orden, men det är sant. Tänk på det och Fortsätt simma!

Den här låten är så fruktansvärt fin. Sådär så man får lite ont i magen på ett bra sätt och om man blundar känns det bra. Himla bra. Jag är lite smått förälskad i den.








Kommentarer
Postat av: Maria svarar

Tack så mycket!

Jag får vet i morgon eller på fredag hur det gick!

Så jag håller tummar och tår.



Ja, jag saknar min KajsMajs!

<3

2010-11-03 @ 18:05:45
URL: http://crazyoslo.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0