sthlm


Förra helgen blev det stockholm för bror-mellan och min del, för att hälsa på bror-äldst med familj.
Bror-äldst (som även kallas emil ibland) spelade final med sitt band i Lidingö RockFestival. Grymt, dock var spelningen på något högstadieställe så t.om jag kände mig gammal.
Sen skulle vi åka till debaser på slussen men det var sjukligt lång kö och regn ovanför oss så vi gick till gamla stan och tog en drink. 
Lilla edvard var söt som vanligt och hela helgen var bra helg.















Kommentarer
Postat av: Emil

Snygg bild på Kalle!



Jag kom på varför det var så lång kö till Debaser när ni skulle dit, Brianjonestownmassacre (jag tror att det ska vara ihopskrivet) spelade och dom är omåttligt populära tydligen!



Ha det bra, kram.

//Bror äldre

2010-05-18 @ 10:15:30

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0