helgen.


Nu är det måndag och jag är hemma. Helgen var.. inte som jag hade planerat riktigt. Kul att träffa fina vänner, men pengarna som jag skulle spara, demförsvannrättfortpåidiotsakersomalkofuckinghol. 
Har aldrig riktigt gillat söndagar, igår gjorde jag verkligen inte det. Ska inte festa på hurmegalänge som helst. Den här gången seriösar jag med det. usch.
Ska iallafall gå på en försäljningskurs som är på skolan ikväll. Får se hur mycket hjärnan tar in då, den känns annars rätt virrig och tom. usch.

Bara några dagar kvar till påsklovet då jag på torsdagkväll åker jag till Gotland iallafall, firar påsk med kärastekäraste gotlandskusinerna! Det ska bli så jävla kul. Inte nog med det, Jonna åker från västervik samtidigt och åker samma båt till gotland. Även samma båt från gotland på söndagen, haha röj i barnrummet känner jag!

Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och gå och byta från segkläder till bra kläder.




Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: tack! ja de var de verkligen, vilket gjorde det hela lite extra jobbigt ^^

2010-03-29 @ 18:53:56
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/
Postat av: Maria

Du och Joann = fetröj :P

2010-03-31 @ 14:56:08
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0