lookbook, you've got something.


Jag borde nog gå och sova. Det är i alla fall vad mitt bakhuvud försöker berätta för mig, men mina öron vill inte lyssna. hmm, där lät det lite som att jag lider av schizofreni men det jag menar är att klockan är för mycket och då ska man liksom inte sitta vid datooorn. Med tanke på att det bara är måndagnatt och inte fredag eller lördag eller någon annan häftig dag, så borde jag som sagt inte vara fastklistrad här.
Men bara för att jag lyssnar på lykke li för tillfället, och kollar runt på fina bloggar och fina människor med fina kläder på exempelvis lookbook punkt nu, så kan jag inte riktigt trycka på avstängningsknappen.




lookbookbild



lookbookbild



lookbookbild



lookbookbild



lookbookbild



loobookbild
den avslutar jag med bara för att ordet SNYGG passar väldigt bra som bildtext.

Imorn (eller senare idag menar jag), eller dagarna inom närmre framtiden ska jag hitta massor fina frillor bara för att det kan vara något av det roligaste. På tal om det m å s t e jag klippa mig snart. Det har gått över till svamp-och fluff-formen, inte riktigt trivsel-faktor på det..
Men nununu, längtar jag faktiskt efter att sova.

gunattt t t z zz    zz zz zzz zzzzzzzzzz


Kommentarer

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0