lycka! (och lite realism)

tar en paus i allt klippande, packande och stressande. jag-fattar-inte! imorn kväll eller måndag är stockholm Min stad! åh det känns för jävla underbart att få upp den tanken i min lilla inbakade västervikshjärna!
hihi nu ska jag fortsätta o leta lite finstämd musik till också!

förresten, det där jag skrev om snygga frillor, att jag skulle hitta massor bilder, jag gör det sen nån annan gång.. hinns inte! tar det sen när jag är arbetslös!
nästa gång vi hörs blir noooog ett inlägg ifrån Stockholms skärgård :*

p u s s

(ps till en som måste förstå. släpp det, dra inte ut på det här, det blir bara värre. släpp det, du måste. du måste acceptera. det g-å-r inte i längden. OBS. ds.)





Kommentarer
Postat av: Kristin

åhå! härligt, hoppas du får det fint kajsa! :*

2010-08-21 @ 18:04:11
Postat av: Maria svarar

Jag saknar dig också! Men vi får ringa till varandra och blogga i massor! ;)

2010-08-22 @ 11:15:40
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0