Välkommen till min nya blogg!

Välkommen Du människa som tittar in här ja! Välkomnar även mig själv som blev medlem för några minuter sen o förstår inte väldigt mycket av det här alls faktiskt. Men eftersom jag lyckats komma till det här med skrivandet så kanske kanske kanske jag kan lyckas göra något mer..
Annars kommer det nog med tiden, det här med o förstå den här lilla fina bloggsidan. Jo troligtvis, annars har jag ju mina kära vänner som jag kan rådfråga.

Det är väl bäst att jag går o pluggar till det där provet som blivit uppskjutet några veckor nu istället för o roa mig med det här.. Fast jag vet att jag inte kommer lyckas så bra just nu så det gör kanske inget att jag kollar runt lite ändå?  



w i p p w o p p


Kommentarer
Postat av: Anonym

sä jävla ägd :D bra att du skaffat blogg! <3

2009-03-23 @ 19:36:40
Postat av: Kajsa

Ägd, jag? skulle inte tror det va..

hööhöö pusseli jag är knäpp i hufudett :D

2009-03-24 @ 22:11:13
URL: http://asseriousasyourlife.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0