förbannad tant

i lördags var jag på vintagemässan på söder med bella där vi bestämde träff med kusin jennie och hennes vän sofia. har dessvärre inga bilder, men det var väldigt fint. när man först kom dit (vi kom lite innan dörrarna öppnades för vi tänkte att det kommer nog en del människor) såg vi en liten klump människor, men sedan såg vi att de stod bara framför den oändligt långa kön som ringlade sig hur lång som helst.

Väl där inne köpte jag mig en ljus höstjacka med fina guldknappar och aning puffärm. Ska bara lägga upp och fixa till lite, sen gissar jag att blir jackan min nya käresta såhär när hösten börjar göra sig påmind.

Förövrigt dricker jag kaffe. blaskigt. kan inte dricka utan att knöla ihop ögonen och snörpa ihop munnen som en förbannad tant. har nog värmt på kaffet minst tre gånger. men måste måste måste, kursen kursen kursen.

uää, o nu missade jag munnen o hällde kaffe på benet istället. och nu kanske jag råkar spilla ut kaffet i diskhon helt och hållet, ojdå ajdå neje.

åh ibland är man bra busig, tehehehoo

kaffefläck (dot)

Kommentarer

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0