hairy harry


min kära roomie bella har långt, fint, bra hår som man kan göra mycket fina uppsättningar och frisyrer på. tror jag. för jag får inte, hon gillar inte när man håller på o styr o fixar. herregud, det är så extremt frustrerande för det kliar verkligen i fingrarna! men hon har sagt att jag får nångång, tihi, den gången ska det bli något extraordinärt.

lite andra uppsättningar o permanentrullning o testgrejs som jag gjort på andra finisar:

linnea


baltjej


jennie


johanna


josse


bruur karl


maria


(störande störande störande störanse hårnål) - we call her majbritt.


balfrillstest - linnea


hör av dig om du vill göra någotttt med ditt hår! jag gör det mer än mycket mycket mycket gärna.


averyhairydot.



Kommentarer
Postat av: Linsen

Du är duktig, mikket duktig my friend ^^

2010-09-27 @ 11:02:44
URL: http://nyponsoppan.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0