sexton och man ville att världen skulle förstå och man ville förstå världen





som när man var sexton.
när man väntade på att livet skulle sätta fart. man låg där på sin säng på de blommiga lakanen och väntade.
och väntade och drömde och lyssnade på you can't steal my love o mr moon o you don't understand me ochsåvidare.
drömde om snygga kända indiepopkillar med ciggen på sned och rufsigt hår.
såna där man hade massor av bilder på. som man pratade lite med. som man avgudade litegrann.
hur mycket man än drömde att de skulle kliva in i rummet med en gitarr och sjunga sådär fint och tappa hatten tretton gånger av den smått hoppandes spontandansen, så kom det aldrig in någon björn dixgård.

men jag såg att du tittade på mig när du spelade ett ackord någon gång på någon festival. jag tror det var ett c.
jag tänker fortfarande på det ibland.
jag lyssnar fortfarande efter ett c på en gammal skorrig gitarr. jag håller fortfarande koll på dörren.
och jag är fortfarande kär i dig björn dixgård.


Kommentarer
Postat av: Linsan

Svar: Tack tack TACK tack TAck! :D ja jag är väldigt nöjd över den, han var duktig han som gjorde den. Han satt o digga med fötterna till rockmusiken o sjöng med samtidgit som han tatuerade så han kunde nog sin grej ;D

2010-09-16 @ 19:04:02
URL: http://nyponsoppan.blogg.se/
Postat av: Linsan

Svar: Ja jag har kollat upp de och tyvärr är inte det tillåtet ;/. Är man under 21år får man endast åka med Föräldrar eller mor-&-farföräldrar :(



Inventerade på ÖB, lite extra cääsh youu knööw i dessa hårda tider ;q :P

2010-09-16 @ 22:07:09
URL: http://nyponsoppan.blogg.se/
Postat av: Maria

Va fint du skriver Kajsa!!! :D



Tatuerarkillen var verkligen störtskön!!! :D

PUSS

2010-09-17 @ 14:30:54
URL: http://crazyoslo.com

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0