hela livet var ett disco


klockan är himla mycket, iallafall om man borde gått och lagt sig för länge sedan. som man kanske hade tänkt från början.
upptäckte precis en himla hemsk upptäckt. är jag gammal nu? vuxen? slängd från ungdomens glada.. ungdom? men men men här kommer det; mina visdomständer börjar komma fram. det är definitivt inte bra. det är inte bara obra för att man vet att det är det utan för att de är fel. den som gjorde mina tänder måste varit praoelev.
nu kan du faktiskt briljera med kunskaper om hur o-disco mina visdomständer är. då blir jag imponerad.

igår dansade jag. och vi drack öl. det var jävligt bra. elektrobeats när de är som bäst, remixade låtar av uppväxtens ljuva blandning. kan vara något av det bästa som finns. i Hela världen.
det kändes som om
hela livet var ett disco.


dot


Kommentarer

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0