1 april


Har du tänkt på det vavava? Vad jag vet har jag inte blivit utsatt för nåt, men jag ska nog inte säga C förrän jag hört A och B..
Förövrigt dricker jag te och fösöker att inte ha ont i halsen. Vet inte om det funkar men det är gott med honung. Äter lite på skeden nu också. Bara för att det är enormt roande. Spotify är en vädigt bra grej också, förutom när paolo roberto skriker att fettet ska brinna, eller när nån säger "ursäkta att jag stör. Men varför stör du då?".
Men jag har ju faktiskt fått det gratis så varför gnäller jag? haha fan va grymt att nåt gratis kan va så bra!

Nu måste jag gå och packa. wihiie ha det brabra var ni nu än är!
Jag ska iaf ha det skitbra. puss




Kommentarer
Postat av: Emma C Persson

sv: haha tack detsamma!

2010-04-02 @ 07:55:17
URL: http://photosbyemma.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0