20.46


Fuldansar lite smått men diggar desto mera!  Vädret är så fint och musiken är så bra. Underbart. Men bara en lite undran, var tog dagen vägen? Inte för att det var ett fullproppat schema den här söndagen men schwopp så var klockan mycket mera än den var när jag kollade senast, bara sådär.
20.46.
Jag fattar ingenting. Moppepojkarna verkar inte vara speciellt ledsna över det iaf, det är ju nu de drar igång med sina övertrimmade oljuddämpade små oljeläckage. Hursomhelst brukar jag skratta lite(mycket) för mig själv när de missat att se ett gupp och hoppar rakt uppochner med högsta hastighet, något oförberett. Haha det är sånt där som gör att man mår bra!

..
Om nån vet nån bra låt man kan köra på gitarren så sägelisäg till mig! Det blir alltid stopp i hjärnan när jag väl satt mig ner framför datorn och ska leta upp nåt. För att citera ett hårt och kasst bands namn, så blir det "Totalt jävla mörker". Listigt Kajsa, listigt. Ah fifan, lyssnar på dom på myspace just nu, hahaha varför vet jag inte och skitdåligt det är det!

Jag tror faktiskt jag ska leta upp nåt bättre nu. Jo det ska jag verkligen haha. Tror jag ska ge mig på lite mera sommar från Håkan eller kanske möjligtvis nåt från Four Tet eller kanske nåt  som typ Feist eller Lykke Li.


Kommentarer
Postat av: Maria svarar

Ja de kan jag tänka mig!

Det var skönt att inte åka så tidigt :P

2009-04-27 @ 09:48:19
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Maria svarar

Haha, ja de tyckte du va :P

2009-05-03 @ 10:39:54
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Maria svarar

Jag fick helt hjärnsläpp, så de sket sig!

Nä, jag fick åka hem i jackan sen :/

2009-05-06 @ 09:46:37
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0