minnen genom suddig spontanitet istället för planerad perfektion (mobilbilder)


längesen, fast ändå inte


när lektioner aldrig tog slut





när ordet vacker och dess innebörd användes flitigt under en och samma dag








när de där oändliga lektionerna verkligen tog slut






när sommaren trippade fram med festival framför sig








(roliga upptäckter)


när man jobbade hårt och sedan firade med fina glassvänner






när man flyttade från en stad till en annan




när man träffade snygga vänner, roliga dansiga o glada dagar








söndagarna när textraden "det snurrar i min skalle" slog sig påmind och jag inte orkade göra annat än att titta på den hemska och passande tvn. eller möjligtvis upp och arbeta någon tidig söndag för att man var fattig




när man var ute och reste, då och nu






när man hittade små roliga, fina, intressanta meddelanden gömda i vardagen






när man på hösten hade alldeles för mycket tid och skapade seglande space giraffes och tyckte gamla bilder var enormt roliga





jag längtar till festival.
men innan jag kommit så långt som festival och sommar, kommer min mobil fyllas med massor av ny fin suddig spontanitet.
jag längtar till då.


Kommentarer
Postat av: Kristin

hahah åhh. vilka härliga bilder! bilden på karro som skrattar i klassrummet gör mig helt glad. och bilderna från p&l åh! (och haha på att bestiga toaletten!)

2010-11-10 @ 16:20:51
URL: http://inheartfireburns.blogg.se/
Postat av: TMP

Själv "kvalade" man sig nog inte in i din telefon, trotts att man upplevt både upp och nedgångar med dig.



"Stick to your guns, never give in

Don't drop out for the trendy things

With your mates, loyalty and the tools you trust

Come on, unite togheter with us"



We will never die!

2010-11-11 @ 14:21:01

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0