Vårens flashy hairtrends!


Vi var som sagt i Jönköping, på hårfrisyrellerfrisörellervadetnuhette-Elmia 2010.
Det var kul! I början. Men sen upptäckte man att det inte var så stort..
Man gick ett x antal varv, men då kunde man ju passa på att kolla in,
lukta, känna, röra på häftiga produkter. 
Det var bl.a en mässutsällare som kom med något nytt. Det var som en liten
creme man skulle smeta på ögonfranskanten, både övre och undre. Efter ca
30dagars kur full med vitaminer och mineraler och endast naturliga ämnen skulle du få
att ögonfransarna växte. Hon som demonstrerade den här lilla växa-bomben hade så
SJUKT långa ögonfransar och det var inte oäkta! Så jäääääkla häftigt faktiskt! Men det
var nästan så det såg lite... konstigt ut, ungefär som extremt långa spindelben. Fransarna
var nästan lite lockiga haha.
Okej inte riktigt men inte långt ifrån! Kanske har det funnits innan, men inget jag har sett, blev lite fascinerad av det. Dock skulle jag inte vilja testa, lär ju fånga upp alla flugor som kommer i närheten när man cyklar genom de varma sommardagarna! Coolt hursomhelst.

Här kommer lite pics!



































Allting var så himla mycket mer färgglatt och galet och kontrastrikt och stort och lockigt och extremt. Första frisyrvisningen var nästan läskig, kändes som man var på raveparty med enormt hög michael jackson-musik. Men det var coolt, sista visningen var med en massa stora håruppsättningar, och världens vackraste färggladaste klänningar till. ååh jag vill ha på balen! 
Jag hittade den frillen jag troligtvis ska ha på balen iaf. STORT lockigt lite vågor i luggen lite uppsatt i nacken, GRYMT helt enkelt! 






Kommentarer
Postat av: ida

kajssäääää , ja hittade den på stylebystars.se :)))

2010-03-28 @ 00:32:00
URL: http://lillleidapida.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0