bright tuesday


Imorse vaknade jag faktiskt ganska pigg. Klockan behövde bara ringa en gång dessutom.
Sen efter diverse morgon-innan-skolan-göra, tog jag gamla rostiga räääsern o cyklade mig mot skolan.
Skönt att snön börjar smälta och de små vårtecknen börjar synas.
Efter lektionen som var svenska åt jag elin sara bella lite (faktiskt väldigt god) lunch.
Kring 12 drog jag mig hemåt, måste ha tänkt en massa för helt plötsligt var jag utanför huset.
skönt.
Ja nu sitter jag här med spotify och ska läsa lite religion hade jag tänkt. Ska bara spela lite gitarr först.
Och hitta lite bra musik. Och fota lite. Och, just det, lägga in bilder från frisörmässan i söndags.
He he.
Nu äter jag apelsin.

Lägger kanske upp lite bilder från frisörmässan senare. Det är ju faktiskt lite roligare när man är aktiv on the blogg.

Mycket givande inlägg, mycket. Jag hoppas du sparar det här blogginlägget i word och tar fram det lite då och då och läser. För det här är bra grejer.


Kommentarer
Postat av: Linsan

Klart det är bra skiit!! :D å släng upp bilder från frisörmässan ni var på, det vill jag jättegärna se

2010-03-24 @ 15:21:54
URL: http://nyponsoppan.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0