soliiigt!

Sitter för tillfället och kollar på när grannarna arbetar, eller ja grannarnas barnbarn. Hugger ner snö från taket. Har suttit o funderat på det länge, att de måste göra det för annars blir de jobbigt, typ att taket kommer ramla in. Haha, ja jag har lov och sitter o äter frukost i fem år o tänker på allt.

Va ute en sväng förut o fotade lite, men blev typ inget av det. Allt är ju så vitt?




Blev inbjuden till fest ikväll, men jag vet inte. Är ju det där på mejeriet, samla ihop pengar till Haiti med lite spelningar o allt vad det var. Funderar på att dra till festen efteråt med lite folköl!
Det blir nog fett.

Nu ska jag snacka sommarjobb! herrå kåmpizar


Kommentarer
Postat av: Maria svarar

Japp :D

2010-03-12 @ 17:52:54
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Linsen

Jaao =) jag är verkligen verkligen lycklig nu! Tror nästan inte man kan bli mycket lyckligare för tillfället. Pöss!

2010-03-16 @ 16:13:38
URL: http://nyponsoppan.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0