alla♥dag







weej
hej
på dig
schmmej

Här sitter jag och skriver på projektrapport och lyssnar på mando. Gamla goda mando diaoo. Saknar lilla eddiepeddie och sthlm. Snart kommer jag och hälsar på, ett som är säkert!
Har funderat massor på min innan väldigt otydliga framtid, men börjar få lite klarhet i det.

Möjligheterna sträcker sig ju faktiskt inte till en liten punkt i lilla västervik. 
Äntligen har jag liksom öppnat fönstret, sträckt ut huvudet och verkligen tittat ut, om du förstår.
Jag har en bra känsla i magen.








Kommentarer
Postat av: NeisSneis

Vad härligt! förstår precis hur du menar med det där sträckt ut huvudet o tittat o de! :D

2010-02-15 @ 14:48:11
URL: http://nyponsoppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha , mjaa.....nje men du tillhörde faktiskt inte nån av dom jag menade. Dumt att det lät som att jag drog alla som går ut över ett o samma streck :P sorry!

2010-02-22 @ 19:28:03

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0