fred och kärlek

Babian gav oss fribiljetter till spelningen imorgon, så det blir fuldans och så jävla bra!

Förövrigt längtar jag så fruktansvärt mycket inför peace and love i sommar. Herregud det kommer bli så bra, och jag lever fortfarande på föregående sommarens peace and love samt sommaren innan. Jag älskar peace and love, jag älskar den underbara festivalen och dess förskräckliga lukt efter en dags solsken på ett öppet öldränkt fält. Jag älskar alla tomma ölburkar som slängs iväg från någons camp och hamnar i någon annans huvud och den människan säger bira bira bira och kastaren svarar bärs bärs bärs. Jag älskar den musik som går på repeat och som förstör den timmes sömn man skulle behöva. Jag älskar när man klär på sig alla kläder man har med sig för att det är svinkallt och man sedan måste kasta av sig sovsäcken och kasta sig ur tältet för att luften är slut och det är så fruktansvärt varmt. Jag älskar ljudet av när två olika band spelar och man står i mitten och det blir en sån extrem musikkrock. Jag älskar inte, men tycker det är kul när man sitter och tar det lugnt att det sticker ut massor med fötter ur grannens tält och man inser rätt snart att det är sex de har. Jag älskar att sitta på en filt utanför tältet o flumma sig och jag älskar att skratta åt det som händer och allt som är så fint.
Jag älskar att med fina fina vänner ha det underbart på festival.





Kommentarer
Postat av: Kristin

ÅH! ja det är så himla himla fint och bäst!!

2010-12-01 @ 16:51:51
Postat av: Mej

Vet du, jag satt och längtade dill P&L igår på bussen... skumt! men åh jag längtar as mycket dit, värme massa band och alkohol. mums.

2010-12-01 @ 23:05:44
URL: http://jennieth.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0