you need it


Dricker te, lyssnar på spotify och skriver på Projekarbetet. Använder den finaste muggen med fat bara för att göra pa-pluggandet till något bra.
Annars knatar det på. rullar på. Var hos tandläkaren idag och han, min fina lilla tandläkare, sa idag något jag väntat på i ett och ett halvt år.. Det är dags, PÅ FREDAG SKA TANDSTÄLLNINGSASET BORT!
Tandsköterskan sa först den 9e juni men efter lite frågningar från min sida om det verkligen inte fanns nån tidigare tid, hittade hon en redan på fredag! Liiiite ganska mycket bättre!

Igår kollade jag lägenhet i sthlm, men ser mörkt ut. Eller mest dyrt. Men jag ska kolla runt, don't stop never give up som Spice Girls sa den tiden man tyckte de var så hiiiimla bra.
Jag tänker inte fastna i västervik för resten av mitt liv, i höst ska själen få le. Tänk-om-jag-blir-en-sån-som-blir-kvar... Never ever att det ska hända.


 


there is a light that never goes out


bilder från när linnea och jag roade oss kommer så småningom, det blir roligt!


Kommentarer
Postat av: Linsen

Kajsaaaaaaa du har inte sagt något om nån flytt efter studenten till mig!! I need to knoow where my brouds are going ;O

2010-04-28 @ 10:06:57
URL: http://nyponsoppan.blogg.se/
Postat av: Linsen

Aha okej I see :)

Nej jag vill ju inte flytta från Lillen. Och dessutom om jag flyttar från viken så är det inte stockholm som gäller för mig utan gbg eller nåt annat såntdär fint du vet

2010-04-29 @ 11:38:08
Postat av: Vägen fram vägen till RECEPTBLOGG

Du kan ÄTA GOTT men NYTTIGT! Se min receptblogg bara så får du se :)

2010-04-29 @ 12:47:17
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0