fikapaus

Jag blir nästan bländad,
månen ser ut som en lampa men strunt samma för
det har absolut ingenting att göra
med det jag kommer att skriva nu.

för idag har jag varit i skolan
för andra dagen efter sommaren.
Känns som tionde.
Allt blir så stressande
nästan så fort man tar steget in.
steget in i det sista året
det sista året av stressande skolböcker
tjatande lärare
mobilmusikslyssnande korridorhängare.

Och skrattet ifrån klassen.
Men som sagt,
ett år kvar.

                                                                ______________
 



jag hittade en gammal bild
som passar bra in idag
för linnea och jag tog oss en fika
utomhus
i det yriga vädret

fint.

En fin sak är också att jag nu är helfrisk,
men en annan sak som inte är lika fin
är att jag inte kan hitta min kings of convenienceskiva.
börta. 

synd.



Kommentarer
Postat av: Nea

Kul att du e frisk

Men nu har jag gått o blivit sjuk :(

FETASTE FÖRKYLNINGEN VETU

2009-09-02 @ 16:12:08
URL: http://nyponsoppan.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0