glasskulande och fina människor

Egentligen är det väl så att jag inte riktigt har tid att sitta här. Det är så mycket som måste göras och jobbet, det väntar inte på mig om man säger så. Så mycket glass som skall skedas upp, så mycket kaffe som skall hällas upp och så mycket människor på en och samma gång.

Men du, kom till mitt kära jobb och ät lite glass. Vi har den godaste glassen


bilden har inget med texten att göra
men hittade ingen bra bild som passade in här nej. Jag tänkte lite såhär, glass är ju alltid gott och rosor är ju alltid trevligt. Samma genre.

oj nu måste jag rusa. måste till kupan innan jobbet, måste måste måste. det var så längesen och jag tycker om de söta tanterna.

Kommentarer

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0