Åre och tillbaka


Hemma igen i lilla varma Västervik, trodde verkligen inte man kunde sakna staden men tro det eller ej så gick det. Eller ja, litegrann, jag ska inte säga för mycket..!

Mamma och jag kom fram till Åre med tåg på fredagskvällen, därefter åkte vi buss till Järpen och till lilla mysmormor. Riktigt kul att träffa henne eftersom det va så länge sen och då väldigt behövligt också.
Veckan har vait fullproppad och riktigt kul, träffa mostrar och släkt och hundar och lite alltmöjligt. De första dagarna var vädret helt jäkla underbart, sol och lite, lite varmare än i västervik (yes), synd att man inte tog med sig kortbrallsen! Sen var det lite mulet resten av dagarna, men fint ändå.
Hur som helst åkte vi en massa längdskidor och så även nerför en dag. Trevligt trevligt och jag kände att det var några år sen jag åkte slalom. Ja det var ju kanske inte slalom först,  då var det mest att försöka att inte ramla som gällde. Men efter ett tag kom jag in i de gamla banorna och ramlade bara några gånger! Jag hade iaf träningsvärk i armarna några dagar efter. Bra gjort av mig!

I fredags åkte vi till Östersund och till moster Carina där vi gick lite på stan o hade trevligt. Sent på dagen/kvällen åkte vi mot Stockholm där Emil och Mia väntade. Shit pommes va häftigt att det finns ett barn i hennes mage och som jag ska bli faster till! Hihi vad jag längtar!
Där sov vi över en natt och sen på lördagen spatserade vi lite i Stockholm stad. På kvällen blev det hemfärd och idag har jag mest varit ute i sooooolen!

Och nu är mitt huvud så seegt att jag vet inte vaaad!

(Imorrn kommer min norska bror hem, wiihie!)
kramsisar!

Kommentarer
Postat av: Maria svarar

Har saknat dit också :D Skönt att du är hemma, hel och välbehållen :D

2009-04-20 @ 12:27:02
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0