Allergisk reaktion, påsklov och varm längtan

Ja nu sitter jag här o ska skriva ett inlägg, tänkte att nu är det ganska lite mycket på tiden..! Idag och igår blev det o va hemma från min lilla APUplats som e den bästasomfinns typ, synd men det va troligtvis bra att jag inte gick.

I tisdags när vi va på salongen i stan så va jag ganska seg i huvet, illamående o lite kallsvettig hela dan. Sen på kvällen va jag som en snurrig trött o blek.. nånting. Orkade inte ta itu med livet så satt o kollade på tv mest (vilket jag inte gör så ofta) o så gick jag o lade mig ganska tidigt. (Sånt gör aldrig jag så nåt var kanske inte helt rätt.)

På onsdagsmorgonen sen hade jag tydligen stängt av klockan (Sånt gör jag ibland så det va inget konstigt med det) så kom mamma o knackade på och petade lite liv i mig samtidigt som hon säger nåt i stil med att mina läppar ser ut som svullna ladugårdsdörrar (eller ja okej hon sa bara att de va svullna, men det såg ut som ladugårdsdörrar när jag kollade i spegeln sen) o hela jag såg ut som en fläckig/prickig.. nånting. Ögonlocken va ju inte helt som vanligt heller så i guess det va en mycket vacker syn, haha. Fick tydligen en allergisk reaktion av den där medicinen som jag äter, som jag äter för att jag inte ska ha ont i mina ajiga lederna. Va på sjukhuset sen o dom proppade i mig massa tabletter så jag var något groggy och sov hela dagen ungefär.
Idag när jag vaknade va mitt ansikte röd-lila och brände, va även yr o ganska så prickig så det va bara o stanna hemma. Ska byta medicin nu iaf o så får vi hoppas det blir bättre!

Imorgon åker mamma och jag till schläkten i Åre o stannar hela påsklovet ungefär. Blir lite länge egentligen, o va borta från alla men det ska ju bli kul o träffa mormor o mostrar o massor o åka skidor o så iaf så det blir nog bra ändå. Blir inlägg om jag kommer till någon dator!

Nu ska jag gå o packa lite o ikväll blir det skojsigt tjejihängi,
Pusseli och ha det bäst hemma i västervik!


Åhh, såg precis två små söta påskkärringar hihi, gulligt!

nu ska jag ta tag i lite saker.

swhoosch!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hoppas den nya medecinen fungerar sen då! :)



Svar: Du kan va snygg :*

2009-04-10 @ 00:11:36
URL: http://mittrosaisregn.blogg.se/
Postat av: Maria svarar

För fan bryt inga ben! Saknar dig redan! PUSS

2009-04-10 @ 12:40:01
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0